مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه؛

شهدا نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان هستند

مسئول دفتر نمایندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهدا نماد مقاومت و ایستادگی هستند.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 15 September 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری کنگره شهدای استان اظهارکرد: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا به زنده نگه‌ داشت یاد و خاطره شهدا در جامعه کمک می‌کند زیرا نباید فراموش کنیم امنیت و آرامش کشورمان را مدیون چه کسانی هستیم.
 
وی افزود: امروز با پیشرفت و توسعه کشورمان در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به خودکفایی دست یافته‌ایم و دشمنان جرأت دست‌درازی به خاک ایران اسلامی را ندارند زیرا هر گونه تجاوز با پاسخ محکم و قاطع روبه‌رو خواهد شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: شهدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم به ارمغان آوردند و استان کرمانشاه نیز با تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و جانباز همواره مرزداران غیوری برای کشور بوده‌اند.
 
وی ادامه داد: در مهرماه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌شود که برپایی یادواره‌ها توسط اقشار مختلف سپاه پاسداران مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره شهدا است که باید سعی کنیم به بهترین شکل ممکن انجام شود.
 
جلیلیان در پایان بیان کرد: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه دانشگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد، ظلم‌ستیزی، ایستادگی در برابر دشمنان، ولایت‌مداری است که بزرگ‌ترین آزادی‌خواه جهان حضرت سیدالشهدا (ع) است که با ایستادگی خود موجب حفظ اسلام و هوشیاری مردم شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار