سرمربی تیم بعثت کرمانشاه خبر داد؛

تیم بعثت کرمانشاه، تنها نماینده غرب کشور در لیگ دسته یک

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: تیم بعثت کرمانشاه تنها نماینده غرب کشور در لیگ دست یک کشور است.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ 17 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی نظرمحمدی امروز (۲۶ شهریور ماه) در نشست خبری باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر تیم بعثت کرمانشاه تنها نماینده فوتبال غرب کشور است که در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد. 
 
وی افزود: از حدود ۱۸ روز پیش به تیم بعثت آمدم تا در کنار مجموعه این باشگاه برخلاف محدودیت زمانی که وجود داشت با سخت ترین شرایط، تیم را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول آماده کنیم. 
 
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه همه مسئولین استانی برای حمایت از تیم بعثت باید پای کار بیایند، تصریح کرد: از استاندار، فرماندار، شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان می‌خواهم در کنار این تیم حضور موثر داشته باشند. 
 
وی که تیم خود در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بازی خود را در برابر  تیم شهر راز شیراز واگذار کرده بود، افزود: ماراتن ۳۴ هفته‌ای رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از هفته گذشته آغاز شده و تقریبا تا هفته پنجم فرصت آزمون و خطای تیم‌ها است. 
 
نظرمحمدی با اشاره به تایید استادیوم آزادی برای میزبانی بازی‌های خانگی تیم بعثت، گفت: تمام دغدغه ما این بود که بازی‌های خانگی تیم بعثت در  خود کرمانشاه برگزار شود، چرا که ما روی هواداران پرشور نه تنها کرمانشاه بلکه استان‌های کردنشین غرب کشور حساب باز کرده‌ایم که یار دوازدهم تیم بعثت هستند. 
 
وی در خصوص مشخص شدن ترکیب نهایی تیم بعثت نیز اعلام کرد: ترکیب نهایی تیم تا حدود ۷۰ درصد مشخص شده و باتوجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات تا پنجم مهرماه باز است، بنابراین هنوز فرصت جذب بازیکن جدید را داریم، لذا اگر به این جمع بندی برسیم که به بازیکن جدید نیاز داریم حتما اقدام خواهیم کرد. 
 
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم نماینده آبرومندی برای فوتبال غرب کشور باشیم و نه تنها برای تثبیت و بقا در لیگ تلاش کنیم، بلکه به قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول و مدعی بودن هم فکر کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار