نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:

وجود اهرم‌های قوی در مناطق مسلمان نشین/ وحدت مبتنی به قرآن و پیامبر کمال است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اهرم‌های قوی در مناطق مسلمان نشین وجود دارد، وحدت مبتنی به قرآن و پیامبر است.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴ 17 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در سی‌وششمین همایش بزرگ وحدت با شعار "وحدت امت‌اسلامی، نجات غزه مظلوم" امروز (۲۷ شهریورماه)، اظهار کرد: در وحدت مذاهب معنای ویژه ای وجود دارد که نتیجه تلاش وجود بزرگان درگذشته و حال است.
 
وی افزود: استکبار غرب و شوروی سابق هر دو تمام قد در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده و از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: استکبار از سال ۵۸ شروع کردند با گروهک های کمونیست دانشگاه تهران هر ساختمان مخصوص یک گروهک بود، برای همه جای تعجب داشت چرا استکبار دست از دشمنی برنمی دارد و از هیچ خیانتی روی گردان نیست، پاسخش این است آن‌ها که معمار ایستادگی در اسلام برای نابود کردن اساس اسلام بودند و قبل از انقلاب اسلامی مکتب غرب و کمونیستی شرق اعلام کرده که دوره دین‌داری تمام شده است.
 
غفوری در ادامه گفت: وحدت‌ دنیای اسلام زمانی که برقرار باشد تمام نقشه‌ها و توطئه های آن‌ها بر باد می‌رود، کلمه وحدت یعنی بیش از یک میلیون و چند صد میلیون جمعیت در دنیا بر اساس اعتقاد به توحید حول محور رسالت وجود مقدس پیامبر اسلام و قبله واحد دور هم جمع شوند دنیا را در اختیار خواهند گرفت.
 
وی در ادامه بیان کرد: اهرم‌های قوی در مناطق مسلمان نشین است به همین دلیل به این شدت برای مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند.
 
امام جمعه کرمانشاه تشریح کرد: اگر وحدت در دنیای اسلام اتفاق بیفتد دشمن برای جلوگیری از آن خیلی هزینه کرده، آن هفت هزار میلیارد دلار که غربی ها و آمریکایی ها در غرب آسیا هزینه کردند برای مقابله با وحدت بوده است.
 
غفوری ابراز کرد: اگر  وحدت به صورت حقیقی شکل بگیرد  دنیای اسلام با هم متحد می‌شود و  هم از حیث اقتصادی، منابع انسانی قدرتمند می‌شود و رتبه اول علم دنیا و پیشرفت و حاکمیت موفق کشورها را از آن خود خواهد کرد.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارزش‌های اسلامی به حدی قوی است که برای مردمی که تشنه عدالت و ارزش انسانی هستند الگو می‌شود.
 
غفوری ابراز کرد: وحدت مبتنی به قرآن و پیامبر کمال است و امت اسلامی را به حدی در عالم جلو می‌برد که حاکمیت آدم به دست امت اسلامی خواهد افتاد.
 
امام جمعه کرمانشاه در پایان با بیان انقلاب اسلامی شعار وحدت را به عنوان اصلی ترین شعار می‌داند تصریح کرد: و این مجلس و مجالسی این چنین با محوریت پیامبر (ص) تشکیل می‌شود جز مبارک‌ترین مجالسی است که در عالم هستی تشکیل می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار