برگزاری جشنواره نماز و مهدویت در بهزیستی استان یزد

دومین جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه‌ هدف بهزیستی استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 17 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست بهزیستی استان گفت: دومین جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه هدف با اهداف ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز و مهدویت در خانواده بزرگ بهزیستی یزد به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.


رضا ابهت افزود: جهت دهی و استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌های هنری مخاطبان در نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز و مهدویت و شناسایی و تجلیل از نخبگان هنری فعال در حوزه‌های فرهنگ دینی بهزیستی، در سه موضوع کتابخوانی، اذان و بخش هنری از جمله ساخت کلیپ، پادکست، موشن گرافی و انیمیشن از دیگر اهداف این جشنواره است.


وی برگزاری این جشنواره را در راستای اجرای تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی و ستاد اقامه نماز دانست و تصریح کرد: این جشنواره در مرحله اول به صورت استانی برگزار می‌شود و برگزیدگان استان به جشنواره کشوری راه می‌یابند.


سرپرست بهزیستی استان ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلیه بخش‌های جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.


ابهت اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ۳۰ بهمن ماه سال جاری است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۳۷۰۸۳۷۲۰ و یا به امور فرهنگی بهزیستی استان واقع در بلوار دانشجو، مجتمع اداری ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار