کد خبر: ۹۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 19 September 2015
رشت - ایرنا - فرماندار رودسر در نشست کارگروه بسیج اقتصاد مقاومتی گفت: از تمامی کارآفرینان در عرصه اقتصاد مقاومتی حمایت جدی می شود.
[فرماندار رودسر: از کارآفرینان در عرصه اقتصاد مقاومتی حمایت می شود]

به گزارش ایرنا، امیر جانبازی رودسری روز شنبه در این نشست با بیان اینکه رشد و بهبود اقتصاد کشور در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است بر لزوم نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه و ضرورت اجرای آن تاکید کرد.
وی با اشاره به فرایند اثر بخشی اقتصاد مقاومتی در قبال آثار تحریم ها افزود: با بهره گیری از امکانات و منابع داخلی می توانیم به نتایج اثربخشی برسیم.
وی با تاکید بر ظرفیت های این شهرستان در حوزه های علمی ، اقتصادی و کشاورزی ابراز امیدواری کرد با استفاده بهینه از این ظرفیت ها رودسر را به جایگاه واقعی خود ارتقا دهیم.
جانبازی رودسری بیان کرد: باید به منابع داخلی و استفاده بهینه از تولیدات داخلی اکتفا کنیم که تحقق این امر مستلزم عزم و اراده جدی همه مسئولان را می طلبد.
جانشین سپاه ناحیه رودسر هم در این نشست از اعطای تسهیلات وام به کارآفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی با عضویت بسیجی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی سالجاری تاکنون یک میلیارد و 168میلیون تومان به 65نفر از کارآفرینان بسیج در حوزه هایی همچون زنبورداری، گل و گیاه، تولید ماهیان سردابی و گرمابی، گردشگری پرداخت شده است.
سرهنگ پاسدار محمد رضاخواه رودسری همچنین از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در قالب 20غرفه از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودسر به همراه همایش اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سالجاری به بیش از 100نفر دیگر از کارآفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی تسهیلات در همین راستا پرداخت شود.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار