کد خبر: ۸۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 31 August 2015


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیلات اداری باید بدون رابطه و ضابطه‌مند به کارهای مردم رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزای فارس از رودسر، محمدمهدی رهبری‌املشی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با بیان اینکه تشکیلات اداری ما باید بدون رابطه و ضابطه‌مند به کارهای مردم رسیدگی کنند، اظهار کرد: مسئولان نظام برای خدمت به مردم باید فدا شوند تا ایمان مردم مخدوش نشود و دشمن قادر به سنگ‌اندازی نباشد.

وی افزود: نظام اسلامی در عین حال مقتدر و سربلند و مظلوم و گرفتار است و ما باید به اندازه خود به عزت، عظمت و تقویت نظام کمک کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون دشمنانی داشت که برای نابودی آن تلاش می‌کنند، گفت: جنگ تحمیلی در ابتدای انقلاب و وجود داعش و طالبان در این دوره، بهانه‌ای برای از بین بردن نظام اسلامی است.

وی خدمت به مردم جامعه را مورد تاکید مسئولان قرار داد و تصریح کرد: ایران در مذاکرات هسته‌ای با 1+ 5 نشان داد که قدرت و عظمت از آن اسلام، قرآن و حق است.

رهبری‌املشی، دولت تدبیر و امید را یکی از دولت‌های خوب نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: دولت روحانی در عرصه اقتصادی برنامه‌های خود را متمرکز کرده و اشتغال یکی از حادترین مشکلات جامعه است که باید در این مسیر سرمایه‌گذاری بیشتری شود.

امام جمعه رودسر نیز در نشست مذکور مسئولان جامعه را نماد آن جامعه خواند و اظهار کرد: برای سنجش یک جامعه پویا و اسلامی، مسئولان آن را می‌سنجند.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی مسئولیت در جامعه اسلامی را سنگین و خطیر دانست و افزود: تخصص و تقوا باید دو بال پرواز مسئولان در جامعه اسلامی باشد تا شاهد امنیت و پویایی در جامعه باشیم.

وی حفظ جایگاه یکدیگر و خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: سعی کنیم با همدلی و همزبانی برای خدمت به مردم و پیشرفت و ارتقای جامعه گام برداریم.

فرماندار رودسر نیز در جلسه مذکور نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همه باید تلاش کنیم در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

امیر جانبازی با اشاره به افتتاح 136 طرح عمرانی رودسر با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در هفته دولت جاری، افزود: این طرح‌ها در حوزه عمران شهری و روستایی در قالب راه وشهرسازی، برق، آب، مددجویی و گردشگری بوده است.

وی با بیان اینکه اکنون شاخص راه‌های روستایی رودسر 40 درصد است، تصریح کرد: رودسر 7 درصد از شاخص‌های استانی عقب‌تر است.

فرماندار رودسر میزان بهره‌مندی روستاهای رودسر از نعمت گاز طبیعی را بیش از 80 درصد و شهرهای این شهرستان نیز بالغ بر 99 درصد عنوان کرد و گفت: گاز رسانی به 19 روستای دیگر این شهرستان آغاز شده و باید با اهتمام مدیران دستگاه‌های شهرستان تلاش کنیم شهرستان را به جایگاه واقعی که مردم مستحق آن هستند برسانیم.

وی رودسر را دارای ظرفیت خوب گردشگری و کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم از این ظرفیت در راستای اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی منطقه بهره‌مند شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار