کد خبر: ۸۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 25 August 2015


17 طرح عمرانی رودسر در دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان افتتاح می‌شود.
خبرگزاری فارس: 17 طرح عمرانی رودسر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، فرماندار این شهرستان صبح امروز در حاشیه افتتاح 21 کیلومتر راه روستایی این شهرستان به خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز 17 پروژه عمرانی با حضور استاندار گیلان در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر جانبازی با بیان اینکه در هفته دولت جاری 135 طرح عام‌المنفعه در رودسر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌ها توسط اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای هفته دولت آماده شده است.

وی اشتغالزایی 183 نفر را حاصل افتتاح طرح‌های مذکور عنوان کرد و گفت: برای این طرح‌ها بالغ بر 29 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار رودسر هفته دولت را فرصتی برای بیان دستاوردها و اقدام‌های مدیران دانست و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به مردم در زمینه دستاوردهای دولت‌مردان موجب نشاط جامعه و امیدواری می‌شود.

به گزارش فارس، دقایقی دیگر با حضور  استاندار گیلان 21 کیلومتر راه روستایی به صورت نمادین در بخش رحیم‌آباد، آبرسانی به پنج روستا و یک مجتمع آبرسانی در روستای ترشایه بخش مرکزی و سایت پروازی گردشگری در رودسر به بهره‌برداری می‌رسد.

برای بهره‌برداری طرح‌های مذکور 95 میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین در دومین روز از هفته دولت تعداد 17 طرح عمرانی با حضور استاندار گیلان در املش افتتاح می‌شود و گازرسانی به هشت روستا به  صورت تجمیع در روستای آزاربن سفلی از دیگر برنامه‌های افتتاحیه امروز در این شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار