همایش بزرگ پیاده‌روی صبح و نشاط در مشهد

صبح امروز و با حضور گسترده مردم مشهد همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 07 August 2015
صبح امروز همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط از پارک ملت مشهد به سمت نمایشگاه بین‌المللی این شهر با حضور گسترده مردم مشهد برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در این مراسم اظهار داشت: برای نخستین بار بود که شاهد حضور جمعیت عظیمی از مردم مشهد در برگزاری این همایش بودیم و مشهدی‌ها رکورد زدند.

علی مجدآرا با ابراز خرسندی از برگزاری برنامه‌های هفته المپیک افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی با 60 کمیته در این زمینه نقش تاثیرگذاری را ایفا کرد.

وی با بیان اینکه مردم برای استمرار فعالیت‌های ورزشی می‌توانند به این 60 کمیته مراجعه کنند، گفت: حضور پرشور خانواده‌های مشهدی در همایش پیاده‌روی خانوادگی که اکثرا با لباس ورزشی آمده بودند نشان از یک حضور موفق دارد.

در ادامه رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در مشهد همان مصداق همدلی و همراهی است که کشور به آن نیاز دارد، لذا باید دست به دست هم دهیم و مسئولان از مردم حمایت کنند و مردم نیز حمایت لازم را از مسئولان انجام دهند.

رازیتا حیدری خطاب به شرکت‌کنندگان در این همایش گفت: اگر امروز یک روز متفاوت داشتید، بازهم به دنبال تجربه کردن این روز با خانواده خود باشید.

در پایان این مراسم که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
سلام مراسم در بدترین شرایط برگزار شد اون از قرعه کشی خودروها که از چند روز قبل تو روزنامه ها و شطح شهر تبلیغات کردند و در آخر مراسم اعلام کردند حذف شده توزیع برگه های مراسم هم در بین مسیر توزیع میشد و نیاز به یک قدرت بدنی بالا داشت به یکی یا نمی رسید به یک نفر هم چند تا برگه می رسید پیداکردن خودکار هم یک گنج بود
یک اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
همایش دربدترین سطح ممکن بود ومن به عنوان یک نوجوان دیگر دراین جور همایش های تبلیغاتی شرکت نخواهم کرد.وازجوایزهم که هرچی بگم کم گفتم خیلی بدبود خودشان اوردند وخودشان هم بردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
از رسانه ها و خبرگزاریها خواهش میکنم پیگیر حواشی این مراسم باشند و از اهانت و دورغ بزرگی که در پایان این مراسم در حق مردم مشهد و روزنامه هایی که آگهی کرده بودند باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
از رسانه ها و خبرگزاریها خواهش میکنم پیگیر حواشی این مراسم باشند و از اهانت و دورغ بزرگی که در پایان این مراسم در حق مردم مشهد و روزنامه هایی که آگهی کرده بودند باشند واقعا کاری کردند که مردم بجای تشویق به شرکت در اینگونه مراسمات نفرت پیدا کردند نه جایگاه درستی، نیامدن استاندار، نبود آب و سرویس بهداشتی، توزیع ناهماهنگ کارت قرعه کشی ، حذف خودروها، و……ما منتظر جواب مسئولین برگزاری این مراسم هستیم که به چه علت در آخر مراسم خودروها حذف شد چرا در قبال دروغ به این بزرگی که حتی خودروها در میدان آزادی بر روی داربست قرار داشت ساکتند و کسی جوابگوی این بی حرمتی نیست ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
چرا از دروغ میگید جوایز توزیع شد؟؟؟ شما که به جای پیگیری کردن اینو مینویسید از بقیه گله ای نیست ..
اسم ما هم که همونجا در اومد جلو چند هزار نفر , رفتیم جلو که جایزه مونو بگیریم گفتن تماس میگیریم !!! هنوز که هنوزه خبری نشده … به اداره هم مراجعه کردیم جوابی ندادن یعنی چی آخه؟؟؟؟ گفته باشم قابل پیگیری هست ….
مسئولین محترم اگه تا دو سه روز دیگه تماس نگیرین خودم به شخصه میرم صدا و سیما یا آقای روشن پژوه رو صدا میزنم تا آبروتون بره دفعه دیگه بدقولی نکنید و بیش ازین آبروی خودتون رو نبرید… حتی شده شکایت میکنم .باز خوبه صدا وسیما هم ضبط کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
نتایج قرعه کشی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو مراسم اعلام شد بعلت کمبود وقت فعلاً سه نفر رو اعلام میکنیم بقیه هفته بعد تو روزنامه خراسان ما منتظریم ببینیم هفته بعد کی از راه میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا هیچ کس جوابگو نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حداقل رسانه ها و خبرگزاریها پیگیری کنند کی مسئول مراسم بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار