"آموزش" بنیادی ترین عامل توسعه و پیشرفت در جامعه

معاون آموزشی موسسه فرهنگی و هنری باران گفت: موسسه باران به عنوان یک نهاد آموزشی پیشرو، همواره به حوزه "آموزش" به عنوان بنیادی ترین عامل توسعه و پیشرفت دانشجویان در جامعه توجه ویژه‌ای داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ 16 September 2024

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری باران، حسن میرزایی با بیان به اینکه، این موسسه با بهره‌گیری از تجارب و توانمندی‌های حرفه‌ای اساتید  مجرب، جوان‌‌‌‌گرایی و جذب نخبگان جوان را مدنظر قرار داده است،عنوان کرد: این موسسه با اعتقاد به اینکه آموزش صحیح و کارآمد، کلید موفقیت در زندگی حرفه‌ای و شخصی دانشجویان است، تلاش می‌کند تا بهترین و مؤثرترین روش‌های آموزشی را در برنامه‌های خود گنجانده و به کار گیرد.
وی افزود: در همین راستا و با هدف ساماندهی به اقدامات مختلف مورد نظر، طراحی و اجرای یک طرح جامع برای ارتقاء کیفیت آموزشی و مهارت افزایی دانشجویان از سال 96 در دستور کار معاونت آموزشی موسسه قرار گرفت و  این طرح های آموزشی با مشارکت دانشگاه اجرا می‌شود.
میرزایی ادامه داد: یکی ازاصلی‌ترین رسالت‌های موسسه باران، ارتقاء کیفیت آموزش و فراهم کردن بستر مناسب برای یادگیری عمیق و پایدار دانشجویان است. با برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها و دوره‌های تخصصی، موسسه باران به دنبال تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌های دانشجویان و آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به بازار کار و چالش‌های آینده در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی است.
وی با اشاره به اینکه،مهارت آموزی سبب ارتقا و سطح سلامت رفتاری در فعالیتهای اجتماعی، تصمیم گیریها و روابط بین فردی میشود،  بیان کرد: موسسه باران همچنین به دنبال ایجاد فضایی پویا و خلاقانه برای یادگیری است که در آن دانشجویان بتوانند ایده‌ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر بیاموزند. این رویکرد نه تنها به رشد علمی و حرفه‌ای دانشجویان کمک می‌کند، بلکه به توسعه اجتماعی و فرهنگی آنان نیز می‌انجامد.
معاون آموزشی موسسه فر هنگی و هنری باران هدف از این آموزش ها را افزایش توانایی های دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوب تر کار در محدوده وظایف شغلی دانست و اظهارکرد: یادگیری مهارت های زندگی فرد را بر رویارویی و مواجهه موثر با چالش ها و نیز غلبه بر تنش ها و مشکلات پیش رو در زندگی آماده می کند.بنابراین توانمندسـازي نيروي انساني از طريق آموزش مهارت‌هاي شغلي و تخصصي، در راسـتاي ترغيـب و توسـعة كارآفريني، به ويژه در مراكز آموزش مهارتي، يكي از اين راهكارهاي اساسي محسوب مي‌شـود كه مي‌تواند به عرضة نيروي انساني توانمند، كارآفرين و در نهايت كاهش مشكلات اقتصادي، اشتغال و همچنين افزايش بهره‌وري و كارايي شاغلين بخش‌هاي مختلف منجر شود.
بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره‌09035793335، نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های مورد نظر اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار