پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر از ثبت‌نام و پذیرش دانشجو برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مرکزعلمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر برای مهرماه 1403 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 17 September 2024

کتایون حسینی/ تابناک رضوی: احمد زنده دل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای مهرماه ۱۴۰۳ در گروه های خدمات اجتماعی ، فنی و فرهنگ و هنر است. 
 
وی گفت: دانشگاه علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر برای دوره‌های کاردانی در رشته های روابط عمومی، تولید محتوای دیجیتالی، تکنولوژی آموزشی، مددکاری اجتماعی اورژانس اجتماعی، مددکاری اجتماعی خانواده، تربیت مربی پیش دبستان و تربیت مربی مهد کودک دانشجو می پذیرد. 
زنده دل افزود: این دانشگاه همچنین در مقطع کارشناسی نیز در در رشته های مددکاری اجتماعی اورژانس اجتماعی، مددکاری اجتماعی خانواده و تربیت مربی پیش دبستان از علاقمندان ثبت نام به عمل می آورد.  
 
زنده دل  با یادآوری اینکه ثبت نام داوطلبان دوره‌های کاردانی از ۱۹ شهریور آغاز و تا 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کارشناسی حرفه ای  نیز  از ۲۱ شهریور آغاز و تا 30 شهریورماه سال جاری ادامه دارد. 
 
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر اضافه کرد: ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند کد رشته محل را از دفترچه ثبت نام انتخاب کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه رشته‌های درنظر گرفته شده برای این دوره‌ها با توجه به تغییرات کیفی و استانداردسازی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، متناسب با نیاز روز جامعه تعریف شده است، گفت: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور انجام می‌شود. 
 
 
وی در ادامه از علاقه‌مندان دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر ازرشته های این مرکز به صورت حضوری به آدرس: مشهد- بلوار وکیل آباد- خیابان هنرستان- هنرستان 7- نبش گلشن 6 و یا با شماره 05138901540 مراجعه و تماس حاصل نمایند.  
 
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر در خاتمه اظهار کرد: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار