بیش از ۱۶۰ هزار تن از یارانه‌بگیران حذف شدند

دیوان محاسبات کشور در گزارشی اعلام کرد: ۱۶۰ هزار و ۲۰ نفر از فهرست یارانه‌بگیران حذف شدند و تعداد ۲۲۲۸۵۲۷ نفر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان متقاضیان جدید، مشمول دریافت یارانه شده‌اند. کد خبر:۱۲۵۹۵۲۵تاریخ انتشار:۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱14 September 2024 بیش از ۱۶۰ هزار تن از یارانه‌بگیران حذف شدند
کد خبر: ۱۱۸۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ 14 September 2024
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فارس، یافته‌های دیوان محاسبات کشور نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۲، حدود ۸۱ میلیون ایرانی یارانه دریافت کرده‌اند. همچنین؛ ۱۶۰ هزار و ۲۰ نفر از فهرست یارانه‌بگیران حذف شدند و تعداد ۲۲۲۸۵۲۷ نفر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان متقاضیان جدید، مشمول دریافت یارانه شده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، با توجه به عدم ارسال برخط اطلاعات توسط ۵۱ دستگاه و عدم ارسال هیچ‌گونه اطلاعات از سوی ۳ دستگاه و همچنین نقصان اطلاعات ارائه ‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی، امکان استحقاق‌سنجی متقاضیان جهت دهک‌بندی، با بهره‌برداری از شاخص‌های دقیق، هدفمند و اثربخش فراهم نیست.
 
این نهاد نظارتی ضمن تأکید بر اجرای دقیق قانون و رسیدگی به تخلفات، اعلام کرد که دستگاه‌ها باید در جهت برقراری عدالت اجتماعی و شفافیت، اقدامات لازم در جهت ارسال اطلاعات دقیق و کامل را انجام بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار