255 خانوار ساکن در روستای کوه سفید شهرستان باخرز به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از احداث یک سایت جدید مجهز به تکنولوژی نسل چهارم در روستای کوه سفید شهرستان باخرز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 14 September 2024
به گزارش تابناک رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به اهمیت بهره مندی مناطق کم برخوردار از خدمات متنوع تعریف شده در بستر شبکه ملی اطلاعات گفت: در راستای محرومیت زدایی ارتباطی از سطح روستاهای استان، اپراتور ایرانسل از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقدام به احداث یک سایت جدید مجهز به فناری نسل چهارم در روستای کوه سفید باخرز نمود.
 
وی در ادامه افزود: با انجام این پروژه، 255 خانوار ساکن در این روستا با جمعیتی معادل 953 نفر، ضمن برخورداری از اینترنت پر سرعت به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات متنوع تعریف شده در این بستر بهره مند شدند.
 
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: فرایند اتصال همه روستاهای بالای بیست خانوار استان به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات با جدیت ادامه دارد تا هیچ نقطه ای از استان از خدمات متنوع و پرسرعت ارتباطی محروم نمانده و همگان طعم شیرین فناوری را بچشند.
 
بر اساس این گزارش، روستای کوه سفید از توابع بخش مرکزی شهرستان باخرز بوده و در دهستان مالین این شهرستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار