بهره برداری از بنیاد فراهان همزمان با هفته دفاع مقدس

تابناک : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت بنیاد شهرستان‌های تابعه بازدید کرد.
کد خبر: ۶۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 26 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به همراه رضا كمانكش مشاور مديركل بنياد استان، رمضانعلي چراغعلي‌گل رئيس بنياد آشتيان ، ابوالفضل نجاتی رئیس بنیاد فراهان و شهرام ثامنی رئیس بنیاد خنداب از ساختمان بنیاد فراهان و روند بازسازي و مرمت گلزار مطهر شهداء آشتيان و خنداب بازديد کردند.

حسن هنرمند با اشاره به سخن گوهر بار امام راحل مبني براينكه "همين تربت پاك شهيدان است كه تا قيامت مزار عاشقان وعارفان و دلسوختگان و دارالشفاي آزادگان خواهدبود" گفت: از همت بلند شهداء و ايثارگران جمهوري اسلامي ايران پايدار و انقلاب ما در اوج قله عزت و شرافت و مشعل دار هدايت نسل‌هاي تشنه است.

 مدیرکل بنیاد شهید مرکزی از گلزار مطهر شهداء بعنوان امامزادگان عشق نام برد كه در طول تاريخ جاويد خواهند ماند.

گفتنی است ساختمان بنیاد فراهان در زمینی با مساحت 458 مترمربع با زیر بنای 150 مترمربع در یک طبقه در حال ساخت می‌باشد و تاکنون 33درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود در اواخر شهریورماه سال جاری مصادف با هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسد.

تعداد 36 شهيد در گلزار شهداي شهر آشتيان دفن شده كه در طول هفته پذيراي زائرين و اهالي شهر جهت قرائت فاتحه و اداي احترام به مقام شامخ  شهدا ء مي‌باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار