پیشرفت و دستیابی کشور به قله‌های عزت‌آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیشرفت کشور و دستیابی آن به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ 22 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمد اسلامی پنجشنبه، یکم شهریور در نشست بررسی وضعیت شرکت صنایع آذرآب که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، با تاکید بر همدلی و هماهنگی در نظام مدیریتی کشور جهت حل کردن ساده تر مسائل، بر لزوم استفاده از فناوری‌های نوین نیز تاکید کرد و افزود: دنیا به سمت توسعه پایدار در حال حرکت است. مهمترین موضوع در این مسیر بازدهی بالاست و تحقق این مهم نیازمند طراحی مهندسی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ادامه داد: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و از قطب های صنعت کشور بشمار می رود. این استان باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز صنعت هسته‌ای ایران یکی از افتخارات کشور است و در این عرصه در تراز جهان قرار دارد. کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده از قدرت کشور در صنعت هسته‌ای صحبت می‌کنند.

وی همچنین در جریان بازدید از این شرکت بیان کرد: شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته و آینده روشنی پیش رو دارد.

وی اظهار کرد: پیشرفت کشور و دستیابی آن به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود، در قدم نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز گفت: با ورود سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان سهام دار عمده شرکت صنایع آذرآب، امروز جهت گیری‌ها و مسیر این شرکت متحول شده و نگاه دقیق به منابع انسانی و نگاه راهبردی خوبی در این شرکت جریان دارد.

ناصر مالکی مدیرعامل آذراب نیز از تلاش برای فعالسازی قراردادهای راکد و نیمه کاره خبر داد و گفت: ۲۱ قرارداد سنواتی در این شرکت فعال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار