غرق پسر بچه ۱۲ ساله در رودخانه یکه چوی روستای ایمانلو

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از غرق شدن پسربچه ۱۲ ساله در رودخانه یکه چوی روستای ایمانلو شهرستان شازند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ 25 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی،ایران نژاد در این خصوص گفت: در پی دریافت گزارش تلفنی در ساعت ۱۱:۵۳ دقیقه امروز مبنی بر نیاز به حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ به منظور امدادرسانی به پسر بچه غرق شده در رودخانه یکه چوی روستای ایمانلو بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس ۱۱۵ هندودر به محل حادثه اعزام شدند. 

وی در ادامه افزود: پس از خارج کردند پیکر این پسربچه توسط همکاران آتش نشانی و بررسی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علائم حیاتی بوده و فوت کرده است.

ایران نژاد در پایان ضمن ابراز تاسف از تکرار وقوع حوادث این چنینی در استان از تمامی هم استانی های ارجمند درخواست کرد بطور جد از شنا کردن در رودخانه ها، بندها و سدها خود داری کنند.
وی در ادامه گفت: دریاچه و سد‌ها به علت موقعیت خاص خود نظیر توپوگرافی کاملا نامشخص، باتلاقی بودن و جریان های شدید در اعماق، مکان بسیار نامناسبی برای شنا کردن بوده و با وجود ظاهری آرام بسیار خطرناک و عمیق هستند و لغزندگی حاشیه رودخانه ها و بند‌های انحرافی، مکش جریان آب و همچنین تغییرات ناگهانی دمای آب در این نقاط باعث گرفتگی عضلات، از دست رفتن تعادل و  غرق شدگی شناگران خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار