۵۵ طرح عمرانی در روستاهای ساوه افتتاح شد

همزمان با هفته دولت ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای ساوه روز پنجشنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ 29 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرماندار ساوه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی روستایی که با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: این طرح‌ها به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی و غرق آباد این شهرستان توسط دهیاری‌ها با اعتبارات دولتی اجرا شده است.

مهدی الیاسی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی از جمله بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر روستایی، زمین‌های چمن مصنوعی ورزشی، ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی است.

وی اضافه کرد: شهرستان ساوه ۱۰۴ پروژه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی و با بیش از ۷۹ هزار ریال اعتبار با اشتغالزایی ۶ هزار ۸۹۱ نفر طرح آماده افتتاح دارد.

وی یادآور شد: در سال جاری طرح‌های آماده بهره‌برداری هفته دولت استان مرکزی ۱۳۰ هزار میلیارد ریال است که ساوه در بحث اشتغال و اعتبار برای دومین سال پیاپی رتبه اول را در این استان را کسب کرده است.

استاندار مرکزی در سفری یک روزه، به صورت نمادین طرح‌های اقتصادی و عمرانی ساوه را افتتاح می‌کند.

وی در بدو ورود به شهرستان با حضور در امام زاده سید علی اصغر ساوه و مزار شهدای گلگون کفن، به شهدای ساوه اداری احترام کرد.

وی همچنین با مادر شهید ابوالقاسم کارگر دیدار کرد؛ این شهید در ۲۲ اسفند ۱۳۴۶ به دنیا آمد و از شهدای دانش‌آموز و ورزشکار بوده که به عنوان بسیجی وارد جبهه‌های حق علیه باطل شد و در نهایت در ۲۴ اسفند ۱۳۶۴ در عملیات بدر در شهر دجله در ۱۷ سالگی به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار