خدمت رسانی ۵۰ مجتمع بین‌راهی و واحد پذیرایی استان مرکزی به زائران اربعین

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: ۵۰ مجتمع بین راهی و واحد پذیرایی این استان در حال ارایه خدمت به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی است.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ 17 August 2024

به  گزارش تابناک مرکزی،مسعود فرخی افزود: ۳۰ مجتمع بین‌راهی و ۲۰ واحد پذیرایی منفرد یا رستوران بین راهی، از ابتدای مردادماه برای ارایه خدمات به زائران فعالیت دارند و در حال خدمت رسانی هستند.

وی بیان کرد: این تاسیسات گردشگری و مجتمع‌های بین راهی در مسیرهای پُرتردد شامل اراک به سلفچگان، تهران به ساوه، ساوه به همدان و اراک به توره قرار دارند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ادامه داد: ۳۰ بازرسی در دور اول با کمک دستگاه‌های دیگر از مجتمع‌های بین راهی، مواکب و ۴۵۰ سرویس‌ بهداشتی و نمازخانه‌های مسیرهای پُرتردد استان انجام شده و دور دوم بازرسی نیز آغاز شده است.

فرخی افزود: در این بازدیدها به یک واحد خدماتی و رفاهی تذکر کتبی داده شد و سطح بهداشت نمازخانه‌ها، فضای کافی برای اقامه نماز، وجود مُهر، پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی و موجود بودن شوینده‌ها، بررسی و تذکرات لازم برای رفع کمبودها به متصدیان واحدها داده شد.

۸۲ موکب استان مرکزی در ایران و عراق پذیرای شرکت‌کنندگان در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی هستند که ۵۰ موکب در عراق و ۳۲ موکب نیز در داخل کشور در بخش‌های پذیرایی، اسکان، خدمات خودرویی، سلامت و تغذیه به زائران حسینی خدمات ارایه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار