فرمانده انتظامی ایلام؛

تامین امنیت مراسمات مذهبی طی ایام ماه محرم در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه امنیت مراسمات مذهبی در ماه محرم، اولویت اصلی کار پلیس است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای حضور با شکوه مردم در مساجد و تکایا اندیشیده شده است.
کد خبر: ۶۵۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 11 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری با بیان اینکه عزاداری‌های ایام محرم و صفر باید به نماد وحدت مسلمان تبدیل شود اظهار داشت:امروز دشمنان در صدد ضربه زدن به این نماد وحدت بخش هستند که همه ما بایستی هوشیار باشیم.

وی افزود: پلیس، امسال با فعال سازی گشت های سواره و پیاده ، پایش تصویری لحظه به لحظه، و حضور پر رنگ در مساجد و تکایا ، سعی خواهد کرد ، امنیت مطلوب عزادران را در تمام نقاط مختلف استان تامین کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کنترل ترافیکی و انتظامی نیز در دستور کار پلیس است و با رصد هیئت‎های مذهبی از طریق پایش تصویری، نظم و انضباط و عملکرد آنان مورد سنجش و ارزیابی قرار می‎گیرد.

وی یادآور شد: با تلاش های دستگاه های امنیتی و انتظامی استان ، مراسم عزاداری های ماه محرم با امنیت و آرامش کامل برقرار و برگزار می شود.

سردار یاری در پایان گفت: امیدواریم با همراهی هیئت‎های مذهبی، بتوانیم ضمن تأمین نظم و امنیت مطلوب، شاهد  برگزاری مراسماتی در خور و شأن مردم با فرهنگ و عاشورایی استان باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار