رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام:

سکوت در برابر جنایات اخیر صهیونیست‌ها در جنوب غزه، ظلم مضاعف است

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام گفت: هدف قرار دادن آوارگان فلسطینی در منطقه «المواصی» خان‌یونس در جنوب غزه، جنایت هولناک اخیر صهیونیست‌هاست که جهان غرب باز هم با سکوت و مماشات از کنار آن می‌گذرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 18 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌نجات ترحمی اظهار کرد: علاوه بر این جنایت که ۱۳ فلسطینی از جمله ۴ کودک در آن به شهادت رسیدند، صهیونیست‌ها به یکی از مدارس وابسته به سازمان ملل در اردوگاه شماره ۲ النصیرات در مرکز باریکه غزه حمله کردند که این حمله نیز  ۶ شهید و ۴۸ مجوح در پی داشت.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها اخیراً در حمله پهپادی به شمال غزه، موجب شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از فلسطینیان شد، همه این جنایات در بستر سکوت خبری و انفعال سیاسی دول غربی اتفاق می‌افتد، سکوت جهان اسلام در برابر این جنایات جایز نیست و ظلم مضاعف است.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام ادامه داد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۳۸ هزار نفر در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند و شمار زخمی‌ها بیش از ۸۹ هزار نفر است، این آمارها نشان از یک نسل‌کشی گسترده در نوار غزه است.

ترحمی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از این همه کشتار و نسل‌کشی هیچ نتیجه‌ای که مطلوب آن‌ها باشد، نمی‌گیرند عنوان کرد: صهیونیست‌ها طی این سال‌ها به خیال اینکه بدون چالشو مشکل همه سرزمین فلسطین و دیگر مناطق مد نظر، را از آن خود می‌کنند، به دیوار محکم صاحبان و ساکنان واقعی سرزمین فلسطین خورده‌اند و دیوانه‌وار دست به جنایت می‌زنند، این دست و پا زدن نتیجه‌ای ندارد و آن‌ها دست خالی از غزه عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی افزود: سران غربی با حمایت و سکوت، زمینه را برای جنایات بی‌حد و حصر صهیونیست‌ها فراهم کرده‌اند که به‌زودی با چالش‌های پیچیده‌ای روبرو خواهند شد.

ترحمی سکوت و انفعال سران عرب در جریان جنایات هولناک صهیونیست‌ها در غزه را نشانه مرگ انسانیت در میان آنان دانست و گفت: با وجود همه دردها و رنج‌های فراوانی که مردم غزه متمل می‌شوند، اما بررسی‌های این جنگ نشان می‌دهد صهیونیست‌ها آرزوهای خود را به گور خواهند برد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار