مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام:

توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران در مرز مهران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۳۰ هزار بطری آب معدنی در بین زائران مرز مهران توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 14 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، بیان داشت: در مسیر رفت و برگشت زائران تاسوعا و عاشورا حسینی پای کار هستیم و ارائه خدمت خواهیم کرد، نوکری به زوار را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا تلاش خستگی‌ناپذیر صورت می‌گیرد.

وی افزود: در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین زائران مرز مهران توسط موکب بنیاد برکت با همکاری گروه های جهادی توزیع می‌شود؛ همچنین جلوگیری از گرمازدگی زائران و رساندن آب خنک به دست مردم اولویت است و بیش از ۳۰ هزار بطری آب معدنی سرد و یخی در بین زائران در حین رفت و برگشت توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، ادامه داد: خاک پای زائران را توتیای چشم می‌کنیم، هرچه در توان داشته باشیم در راستای نوکری زائران مرز مهران دریغ نخواهیم کرد.

زارع خاطرنشان کرد: مرز مهران نزدیک‌ترین و امن‌ترین مرز تردد زائران عتبات عالیات است و در راستای خدمتگذاری همه دستگاه‌های اجرایی استان پای کار هستند‌./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار