تفاهم‌نامه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه ایلام برای ساخت منازل محروم

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت : در راستـای کمک و کاهش هزینه‌های ساخت منازل محـرومین تفاهم‌نامه چهارجانبه بین سپـاه امیرالمؤمنین (ع)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیـاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استـان ایلام منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ 17 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسینی بیان داشت : بر اساس این تفاهم‌نامه برای طراحی نقشه و نظارت بر ساخت منازل محرومین از خدمات رایگـان مهندسین خیّـر بسیجی در مناطق شهری و روستایی استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد : نقش مهندسین بسیجی و گردان‌های مهندسی رزمی در دوران دفاع مقدس یک نقش مهم و تأثیرگذار است که بایستی در قالب کارهای فرهنگی و یادواره‌های شهدا برای نسل‌های بعدی بازگو شود.

 در این جلسه که معاون امور عمرانی استـانداری ایلام، مدیران کل راه و شهرسـازی، آب و فاضـلاب، راهداری و حمل نقل جـاده‌ای، محیط‌زیست و سایر ادارات و همچنین اعضای هیأت اندیشه‌ورز و مسئولین کارگروه‌های تخصصی بسیج مهندسین عمـران و معماری حضور داشتند؛ دررابطه‌با نحوه ارتقای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در حوزه آب شرب، حمل‌ونقل پایانه‌ای، نظافت شهری، محیط‌زیست و سایر موارد بحث و تبادل نظر شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار