استاندار ایلام؛

راه اندازی امانه جامع مدیریت راهپیمایی پارکینگ برای خدمات رسانی مطلوب به زوار

استاندار ایلام گفت : سامانه جامع مدیریت راهپیمایی پارکینگ برای «شفاف‌سازی هزینه پارکینگ» و «مدیریت هوشمند» یک الگوی مناسب برای استان‌های زائرپذیر خواهد بود و در صورت راه‌اندازی این سامانه هیچ‌گونه وجهی از هیچ راننده‌ای دریافت نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 19 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : علاوه بر سامانه جامع مدیریت پارکینگ، نرم‌افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، نرم افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، مدیریت انبار و مانیتورینگ زنده از جمله نرم‌افزارهای بسیار خوب در اربعین امسال است.

وی افزود :  راه اندازی بازارچه مرزی چیلات، یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان دهلران است که سال ۹۶ توسط هیات دولت مصوب شد که با مکاتبات مستمر با استاندار میسان عراق و نیز پیگیری‌های مداوم از طریق وزرای کشور ایران و عراق، فعال‌سازی بازارچه چیلات در دستور کار قرار گرفت.

بهرام نیا ادامه داد :  حضور در استان میسان توسط مسئولان دغدغه‌مند و به خاطر توسعه استان، با هدف گشایش در سفره مردم و فعلیت بخشیدن به آرزوی دیرینه و خواسته مردم استان به ویژه شهرستان دهلران و حوزه جنوب صورت گرفت و بر همین اساس بناست که پیگیر ترتیب سفر به استان‌های واسط و دیاله در راستای گشایش اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی مردم باشیم.

 وی یاداور شد : در نشست مشترک در میسان و با گفت و گوی تیم استانداری ایلام با تیم متناظر استانداری میسان، مقرر شد که مقام های محلی و مقام های حقوقی استان میسان با تهیه نامه‌ای متقن و مستند به دلایل محکم و اقناعی توسط مقامات محلی با دولت مرکزی عراق مکاتبه کند که با توجه به اشتراکات فرهنگی، اجتماعی، قومی، مذهبی و نیز علایق ۲ طرف به فعال شدن مرز چیلات، مبادلات تجاری از مرز چیلات آغاز شود.

استاندار ایلام تاکید کرد : : یکی از بندهای ابلاغی ۱۸ گانه رئیس جمهور به استانداران، ارتباط با استانداران همجوار مرزی در جهت تقویت مبادلات اقتصادی بود و بر همین اساس استانداری ایلام با مکاتبه رسمی خواستار گشایش مرز چیلات و بارها از طریق وزرای کشور ایران و عراق، این موضوع پیگیری شد.

وی گفت : اربعین کنگره‌ای بزرگ و معنوی برای شکوفایی استان است، انتظار می‌رود که دلسوزان واقعی مردم و استان در راستای توسعه همه‌جانبه استان و گشایش وضعیت اقتصادی و سفره مردم کمک و همراهی کنند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه همه مسئولان استان برای برگزاری باشکوه اربعین سال جاری پای کار هستند، تاکید کرد : با توجه به پیش بینی گرمای ۵۰ درجه در ایام اربعین امسال، از همه کسانی که دلسوز مردم هستند دعوت می‌کنیم که برای برگزاری باشکوه این کنگره بزرگ حضور داشته باشند تا بهترین خدمات به زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) در استان ارائه شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار