تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در مازندران صفر نشده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در استان به صفر نرسیده اما با اقدامات هماهنگ کنترل و کم شده است.
کد خبر: ۶۱۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 14 June 2018

به گزارش تابناک : دلاور حیدر پور اظهار داشت: تلاش های خوبی با محوریت استانداری، همکاری دستگاه قضا، نیروی انتظامی و امنیتی برای مقابله با تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در استان صورت گرفته است.

وی افزود: نگاه واحدی در متولیان دولتی برای پیشگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز ایجاد شده است و از ارائه خدمات و انشعاب آب، برق و گاز به واحدهای غیرمجاز جلوگیری می‌شود و این امر سبب شده تا نگاه خوبی در این بخش شکل گیرد.

وی از تشکیل ۲۳ گشت اراضی برای کنترل و پایش ساخت‌وساز در استان خبر داد و گفت: روند شدت ساخت‌وساز غیرمجاز و تغییر کاربری غیرمجاز رو به نزولی است.

حیدر پور با اشاره به کنترل تغییر کاربری غیرمجاز در استان گفت: تقاضای تغییر کاربری در کمیسیون مربوطه بررسی می‌شود و به بیش از ۷۰۰ تقاضا برای ساخت انباری، سرمایه‌گذاری و غیره پاسخ مثبت داده‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اجرای حکم قلع‌وقمع ساخت‌وساز غیرمجاز را ازجمله برنامه‌ها برای پیشگیری از تخلف ساخت‌وساز غیرمجاز برشمرد و گفت: خوشبختانه دهیاران نیز همکاری خوبی برای پیشگیری از تخلفات دارند.

 

 

منبع : مهر 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار