مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین :

برگزاری طرح ضیافت در ۴۶ امامزاده قزوین/ اجرای ۱۰۵ ویژه برنامه میلاد کریم اهل بیت(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 22 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام غلامرضا عادل، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح ۵۰ مبلغ به امامزادگان و بقاع متبرکه اعزام شده اند که از این تعداد ۳۰ مبلغ از قم و ۲۰ مبلغ هم بومی هستند که در این ایام به ترویج مسائل دینی می پردازند.


وی با بیان اینکه طی ایام ماه مبارک رمضان در ۴۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان مراسم افطاری ساده برای روزه داران برگزار می شود، ادامه داد: در این ایام، ۳۰ خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برپا می شود؛ از این تعداد، یک خیمه معرفت در مصلی نماز جمعه شهر قزوین برپا خواهد شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به اجرای برنامه های این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از جمله این برنامه ها برگزاری ۵۰ مراسم ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم در پنج امامزاده و در پنج شهرستان، برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و مصری طی شب های قدر در آستان مقدس امامزاده منورخاتون(س) دانسفهان، لشکر ۱۶ زرهی، سپاه صاحب الامر(عج) استان، آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و مسجد امام حسن مجتبی(ع) است.


عادل یادآور شد: در شب های احیا بیش از ۱۵۰ مراسم مختلف از جمله شب زنده داری لیالی قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.


این مسؤول از برگزاری ۱۰۵ مراسم و ویژه برنامه در میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت(ع) خبر داد و تصریح کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین به نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: به دلیل انسجام، اتحاد و وحدت بین مسلمین، نماز این عید باشکوه در مصلی نماز جمعه شهر قزوین طبق سنوات گذشته با حضور آحاد مردم متدین استان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار