کارشناس سازمان تعاون روستایی قزوین:

تعاونی‌ها مشارکت زنان را در فعالیت‌های اقتصادی تسهیل می‌کند

کارشناس تعاونی زنان سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: تعاونی‌ها به عنوان یکی از ساختارهای مطلوب برای جلب مشارکت زنان بوده که دربرگیرنده اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و مشارکت زنان را در فعالیت‌های اقتصادی تسهیل می‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، زهرا نوری صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های تعاونی زنان روستایی شهرستان قزوین اظهار داشت:  فعالیت تعاونی‌های زنان براساس مطالعات و به لحاظ استفاده بهینه از نیروهای فعال جامعه جهت ارتقا سطح خانوار روستایی، توسعه پایدار و در نهایت توانمند نمودن زنان با  توجه به ظرفیت‌ها است.

وی تصریح کرد: تعاونی‌ها به عنوان یکی از ساختارهای مطلوب برای جلب مشارکت زنان بوده که دربرگیرنده اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و مشارکت زنان را در فعالیت‌های اقتصادی تسهیل کرده و جایگاه ویژه‌ای را برای زنان روستایی تبیین می‌کند.

کارشناس تعاونی زنان سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: زنان روستایی به لحاظ عدم آشنایی با بازار فروش و سلایق مصرف‌کنندگان نمی‌توانند تولیدات خود را به شکل مناسب به بازار عرضه کنند به همین منظور نمایشگاهی به منظور بازاریابی و بازاررسانی تولیدات تعاونی‌های زنان روستایی و عشایری برپا شد.

نوری عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تعاونی زنان روستایی در راستای معرفی و حمایت از توسعه اشتغال پایدار و بازاریابی محصولات کشاورزی، خدماتی و صنایع دستی برگزار شده است.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان روستایی فرصتی برای شناساندن توانایی‌های روستاییان است، مطرح کرد: در این نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های غذایی و صنایع تبدیلی تعاونی‌های زنان روستایی، در معرض دید عموم قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار