در سال آینده صورت می‌گیرد

اجرای طرح نوین آبیاری برای 60 هزار هکتار از اراضی قزوین

استاندار قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم در سال آینده آبیاری نوین را برای 60 هزار هکتار از اراضی استان قزوین سیاست‌گذاری کنیم که البته لایحه بودجه و اعتبار این طرح به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و نیازمند همت مسؤولان استانی است.
کد خبر: ۳۸۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 04 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در ستاد پیگیری مصوبات سفر دولت یازدهم در بخش کشاورزی که صبح امروز در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: مصوبات اجرایی محصول کشمش استان قزوین صورت گرفته است و از مسؤولان درخواست داریم به صورت جدی پیگیری کنند.

وی افزود: در اجرای طرح پروژه‌های آبیاری نوین باید تقسیم‌بندی صورت گیرد تا فعالیت‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

استاندار قزوین ادامه داد: آبیاری نوین برای استان قزوین چهار هزار و 815 هکتار مصوب شده است که از مسؤولان درخواست داریم تا چند روز آینده این طرح را اجرایی کرده و آن را به اتمام برسانند.

همتی گفت: اگر چهار هزار و 815 هکتار مصوب شده را نتوانیم اجرایی کنیم، بودجه مورد نظر تأمین نمی‌شود.

وی عنوان کرد: بی‌سابقه‌ترین اعتبار و توجه برای مدیریت آب، نجات کشاورزی و استفاده از محصول توسط دولت یازدهم در سال آینده پیش‌بینی شده است و در این زمینه باید از فروردین ماه سال آینده نگاه مناسبی در استان قزوین داشته باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده آبیاری نوین را برای 60 هزار هکتار از اراضی استان قزوین سیاست‌گذاری کنیم که البته لایحه بودجه و اعتبار این طرح به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و رسیدگی به این امر نیازمند همت و تلاش مسؤولان استانی است.

همتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آب در معرض تهدید است اگر کشاورزان با اجرای طرح ارائه شده سال آینده همکاری نکنند، از روش‌های سلبی با آن‌ها برخورد می‌کنیم و امیدواریم با همکاری کشاورزان بتوانیم اجرای طرح آبیاری نوین 60 هزار هکتاری سال آینده را به صورت تجمیعی انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار