کد خبر: ۱۸۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 23 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار رودسر از آمادگی ۲۴۷ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آراء مردم شهرستان های رودسر و املش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، امیر جانبازی، فرماندار رودسر امروز(۳ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس در هفتم اسفند اظهارکرد: ۲۴۷ شعبه آراء مردم شهرستان رودسر و املش را جمع آوری می‌کند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۳ شعبه اخذ رأی شهری و ۱۷۴ شعبه اخذ رأی روستایی است که در بخش‌های مرکزی رودسر، کلاچای، چابکسر، رحیم آباد، مرکزی و رانکوه مستقر می‌شوند.

 

جانبازی اظهارکرد: ۱۴۵ هزار و ۵۲۵ نفر در این شهرستان‌ها واجد شرایط رأی دادن هستند.

 

وی با بیان اینکه هشت هزار نفر رأی اولی در این دو شهرستان وجود دارد تصریح کرد: ۱۷ نفر در شهرستان‌های رودسر و املش کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد یک نفر راهی خانه ملت می‌شود.

 

فرماندار رودسر با اشاره به عوامل ناظر بر انتخابات گفت: پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی، بازرسی و انتظامی عهده دار انتخابات خبرگان رهبری و شورای اسلامی در رودسر و املش هستند.

 

وی اضافه کرد: کلیه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور و سالم در این دو شهرستان فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

جانبازی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: کلیه مردم ولایتمدار شهرستان های رودسر و املش بار دیگر در هفتم اسفند با حضور خود در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار