مدیرعامل تیم بعثت کرمانشاه مطرح کرد؛

عدم حمایت مسئولان استانی از تیم بعثت کرمانشاه 

مدیرعامل تیم بعثت کرمانشاه گفت: با وجود صعود این تیم به لیگ دسته یک، هیچ یک از مسئولان استانی از این اتفاق استقبال نکردند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲ 17 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، افشین حسنی امروز (۲۶ شهریورماه) در نشست خبری پیش از دیدار تیم خود با تیم نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: حضور تیم بعثت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان یک کار بزرگ شایسته تقدیر است.
 
وی افزود: ما پس از ۱۵ سال توانستیم یک تیم لیگ دسته اولی را به استان بیاوریم؛ اما هیچکدام از مسئولین استان حتی یک تبریک ساده هم نگفتند و هیچ قدردانی صورت نگرقت.
 
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: هرچند که مسئولین استان بی‌مهری کردند، اما من به عشق جوانان شهرم و برای مردم استان این کار را کردم و پشیمان هم نیستم. 
 
وی خاطرنشان کرد: ما تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال حدود ۱۵۰ میلیارد تومان باید هزینه کنیم، در این شرایط از هیچکس پولی نخواسته‌ایم، اما انتظار داریم که از نظر معنوی حامی تیم باشند، چراکه حضور این تیم در رقابت‌های لیگی می‌تواند از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی پیامدهای مثبت زیادی برای کرمانشاه به همراه داشته باشد.  
 
وی در پایان گفت: با وجود همه بی توجهی ها، با قدرت ادامه خواهیم داد و تیم را برای صعود می‌بندیم‌.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار