سرمربی تیم نفت و گاز گچساران: 

با توجه به توانایی تیم بعثت کرمانشاه بازی سختی را پیش رو داریم 

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران از توانایی تیم بعثت کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به توانایی این تیم بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳ 17 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، داریوش یزدی امروز (۲۶ شهریورماه) در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: تیم بعثت کرمانشاه از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است.
 
وی افزود: این تیم هرچند که بازی اول خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال واگذار کرده، اما تیمی قوی و قدرتمند است. 
 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که از بازیکنانی خوب و کادر فنی و مدیریت قدرتمندی برخودار است، بنابراین قطعا بازی سختی در پیش خواهیم داشت. 
 
یزدی در آمادگی تیم خود برای دیدار با تیم بعثت در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عنوان کرد: هرچند که به واسطه بی‌برنامگی‌های پیش آمده، تیم‌های حاضر در این لیگ فرصت چندانی برای تمرین و آماده‌سازی خود پیدا نکردند، اما ما از حدود یک ماه و نیم قبل تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و حتی اگر آمادگی ۱۰۰ درصدی را نداشته باشیم، شرایط مناسب و قابل قبولی داریم. 
 
وی یادآورشد: تیم ما در اولین بازی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال توانست با برتری مقابل تیم شهرداری نوشهر سربلند از آن دیدار بیرون آید و در تلاشیم تا در ادامه لیگ نیز این شرایط را تداوم ببخشیم. 
 
یزدی در پایان با اشاره به میزبانی خوب مردم کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه همیشه در میزبانی‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند و خاطرات خوبی از آن‌ها دارم و خوشحالم که بار دیگر میهمان مردم این شهر هستم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار