نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

تصویب لایحه عدم فعالیت ادارات در روز پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح عدم فعالیت ادارات در روز پنجشنبه توسط کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و از اصلاح انشایی موضوع به صحن علنی مجلس ارجاع داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ 16 September 2024

فضل الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: عودت طرح لایحه تعطیلی روزهای هفته در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی معتقد بودند علاوه بر تعطیلی روز جمعه، روز پنجشنبه هم به عنوان عدم روز فعالیت اداری که معنی و مفهوم تعطیلی را دارد به صحن مجلس پیشنهاد شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کمیسیون تصویب شد که نحوه انشای مصوبه روز سه‌شنبه مجدداً مورد بررسی قرار گیرد و به صحن مجلس اعلام شود.

وی اضافه کرد: قرار شد پیشنهاد شود، ساعت کار ادارات نیز ۴۰ ساعت در هفته باشد.

رنجبر ادامه داد: در کمیسیون اجتماعی طرح تعطیلی روز پنجشنبه بررسی، مطرح و تایید شد و پس از تغییر جزئیات و اصلاح انشایی این موضوع به لحاظ حقوقی به صحن مجلس و هیئت رئیسه ارجاع داده می‌شود.

وی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود که این لایحه تصویب شود؛ زیرا اکثر نمایندگان به عدالت موضوع معتقد بوده و بنابر درخواست بسیاری از مجامع اداری این طرح مورد بررسی قرار گرفت که اگر در تهران تعطیلی داریم در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز اینگونه باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بحث تعطیلی روزهای شنبه را شورای نگهبان مغایر در نظر گرفته بود که دیگر به این موضوع ورود نکردیم و اکنون طرح تعطیلی روزهای هفته با تاکید بر روز پنجشنبه را به صحن مجلس پیشنهاد می‌دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار