استاندار کرمانشاه خبر داد؛

بهره‌برداری و افتتاح دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی زاگرس 

استاندار کرمانشاه از بهره‌برداری از واحد صنعتی اطلس سورین و افتتاح پروژه ورق فولادی در شهرک صنعتی زاگرس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ 15 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد‌طیب صحرایی امروز (۲۵شهریورماه) در حاشیه این برنامه که با حضور معاون اقتصادی استانداری، مدیرکل صمت و جمعی از مدیران استان در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: واحد صنعتی اطلس سورین ریخته‌گری قطعات سنگین با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.
 
وی افزود: این واحد تولیدکننده قطعات ریخته‌گری یکی از زنجیره‌های مقدماتی حوزه صنعت و معدن به شمار می‌آید و می‌تواند بسترساز خدمات بسیار خوبی در استان باشد.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این واحد صنعتی زمینه اشتغال‌زایی ۴۰ نفر را در استان فراهم کرده است.
 
صحرایی خاطرنشان کرد: امید است با راه‌اندازی این واحدهای صنعتی، مقدماتی برای اشتغال روزافزون جوانان استان کرمانشاه فراهم شود.
 
گفتنی است، طی سه سال گذشته ۶۱ واحد صنعتی و معدنی احیا و ۱۶۳ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
 
وی همچنین در ادامه از افتتاح شرکت فولاد و نورد باختران با ظرفیت اولیه یکصد هزار تن در شهرک صنعتی زاگرس، بهره‌برداری و عنوان کرد: این واحد تولیدی با مبلغی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به نتیجه رسیده است‌.
 
وی گفت: در این واحد تولیدی ورق‌های فولادی از هشت میلیمتر تا ۱۵ سانتی‌متر تولید می‌شود که می‌تواند جایگاه مهمی در تولیدات صنعتی استان و کشور داشته باشد.
 
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: این واحد تولیدی حدود ۱۵ نفر در فاز نخست اشتغال‌زایی داشته و امید است با همکاری مجموعه‌های ذیربط و مساعدت‌هایی که اتفاق می‌افتد فازهای بعدی هم فعال شود.
 
صحرایی عنوان کرد: زنجیره تولیدات فولادی در کرمانشاه جایگاه مهمی داردکه باید مورد توجه مجموعه اداری استان قرار گیرد که این اتفاق خواهد افتاد.
 
وی در پایان ادامه داد: هر واحد صنعتی که از لوله‌های صنعتی تا قطعه‌سازی‌های مختلف و مجموعه ورق‌های فولادی استفاده می‌کند، مصرف کننده محصولات تولیدی این واحد هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار