مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نخستین اردوی فلسفی کشور در کانون کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کانون استان کرمانشاه نخستین اردوی فلسفی کشور را با طعم تفکر برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹ 15 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، محمدخیاط زنجانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فلسفه برای کودکان و نوجوانان و آموزش‌های خاص و فهم درست این مقوله؛ در سال‌های اخیر نگاه به فلسفه در فعالیت‌های کانون استان در دستور کار قرار گرفت و در این زمینه نیز ویژه‌برنامه‌های بسیاری اجرا شد و در کنار آن فعالیت‌های آموزشی پرباری نیز انجام شد.                                                       

وی ضمن اشاره به "فبک" و "فابک" افزود: در سال‌های گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی موفق شد اولین کارگروه تخصصی فبک را پایه‌گذاری کند و در این زمینه نیز کارهای ارزنده‌ای به انجام رساندیم و اتفاقات بزرگی را به شکلی هدفمند رقم زدیم که اثرگذاری ویژه خود را نیز در پی داشت. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: همواره در اجرای برنامه‌های کانون استان به اولویت‌ها از جمله نوجوان‌محوری توجه ویژه داشتیم و حضور نوجوانان را در اجرای برنامه‌ها به شکل پر رنگ‌تری دیدیم تا از هم‌اکنون بتوانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی با رعایت اصل مسئولیت پذیری جریان‌ساز باشند. 

وی تاکید کرد: در همین راستا اقدام به برگزاری نخستین اردوی فلسفی کشور با حضور نوجوانان دختر فعال کانون استان کردیم که مقدمات کار جهت اجرای هرچه‌ بهتر این برنامه آماده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا این عزیزان بتوانند از حضور در این اردو به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوند. 

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس نخستین اردوی فلسفی کشور توسط کانون استان ویژه‌ نوجوانان دختر ۱۲ تا ۱۶ سال شامل اعضای کارگروه‌های مشورتی، شبکه رسانه، شبکه فعالین علمی شهر کرمانشاه، روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در سراب هرسین برگزار می‌شود.
 
گفتنی‌است این اردو با طعم تفکر خواهد بود و مسابقه، پخش انیمیشن، گفت‌و گو، طبیعت‌گردی فلسفی از برنامه‌هایی‌است که جهت اجرا تدارک دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار