افزایش ۱۳۰۰ درصدی اعتبارات «هیات‌های ورزشی» کرمانشاه در ۲ سال گذشته

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۳۰۰ درصدی اعتبارات هیات‌های ورزشی استان در دو سال گذشته، گفت: تنها از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ میلیارد تومان در بین هیات‌های استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹ 15 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، منوچهر حاتمی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰ هیات ورزشی در کرمانشاه، اظهارکرد: طی دوسال اخیر تلاش کرده‌ایم تا در مسیر رشد و توسعه ورزش استان، حمایت‌های خوبی از هیات‌های ورزشی صورت گیرد.

وی افزود: به همه هیات‌های ورزشی اعلام کرده‌ایم که به هر اندازه‌ای که برنامه داشته باشند، حمایت‌های معنوی و مالی خوبی را از آنها خواهیم داشت. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: بر این اساس، به هر هیاتی که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، رقابت‌های بین المللی، اردوی تیم‌های ملی، اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی داشته باشد، اعتبارات مناسبی پرداخت شده است.. 

وی با بیان اینکه طی دو ساله گذشته بالاترین آمار توزیع اعتبارات بین هیات‌های ورزشی استان رقم خورده است، گفت: طی این مدت میزان اعتبارات هیات‌های ورزشی استان، حدود ۱۳۰۰ درصد نسبت به دو سال ماقبل آن رشد داشته که تاکنون بی‌سابقه بوده است. 

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تنها از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ میلیارد تومان اعتبار بین هیات‌های ورزشی استان توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه از ۵۰ هیات ورزشی استان، ۴۶ هیات جذب اعتبارات داشته‌اند، گفت: به تمام هیات‌های ورزشی استان، غیر از چند هیات که آن‌ هم یا دارای مشکلات حقوقی بوده‌اند و یا اینکه اسناد مالی خود را تحویل نداده‌اند، بین ۱۰۰ میلیون تا ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار