شهردار کرمانشاه خبر داد؛ 

نصب سرعت کاه های آسفالتی در ۱۲ نقطه کرمانشاه 

 شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی برای ایمن سازی محورها و معابر اصلی و پر تردد در کمربندی غربی و شرقی شهر کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ 15 September 2024
نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در این راستا و با توجه به لزوم تامین ایمنی معابر برای عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات جرحی و خسارتی، دوازدهمین  سرعت‌کاه آسفالتی  به درخواست شورای ترافیک و نیاز سنجی ترافیکی در این مسیر نصب شد.
 
وی افزود: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورهای عبوری، این عملیات تا نصب سرعت‌کاه‌های مورد نیاز و تابلوهای مربوطه دیگر در نقاط شناسایی شده ادامه دارد. 
 
شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر و اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از پاییز، به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر عبوری، طی بازدیدهای میدانی که صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر اجرا شد.
 
وی ادامه داد: ۶۰  تابلو در محل‌ها و معابری همچون بلوار کمربندی غربی و شرقی، رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و ۳۰ چراغ چشمک زن در سطح شهر نصب شد.
 
شهردار کرمانشاه در پایان از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری گفت و افزود: نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار