دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق مطرح کرد؛

پیگیری توسعه تجارت مرزی در نشست مشترک مسئولان اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق و کرمانشاه 

مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق از پیگیری توسعه تجارت مرزی در نشست مشترک مسئولان اتاق بازرگانی سلیمانیه و گرمیان عراق و استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ 15 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نشست مشترک رئیس و اعضای اتاق بازرگانی سلیمانیه و گرمیان عراق با دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق و با حضور فرماندار قصرشیرین، مسئولان مرزی پرویزخان و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره منطقه آزاد قصرشیرین در سالن جلسات گمرک پرویزخان برگزار شد‌.
 
‏در این نشست کاری موضوعاتی مانند مصوبات سفرهای قبلی استاندار کرمانشاه به اقلیم کردستان عراق، مشکلات تانکرهای سوخت، مشکلات موجود در مسیر توسعه روابط تجاری ۲ طرف مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
 
همچنین بر لزوم برگزاری نشست‌های کاری اتاق‌های بازرگانی ۲ طرف در فاصله زمانی نزدیک‌تر به منظور تسهیل و تسریع  بیشتر در زمینه رفع مشکلات و موانع صادرات به عراق تأکید شد.
 
علاوه بر این، ۲ طرف بر لزوم رعایت کیفیت کالاهای صادراتی جهت ایجاد رقابت با کالاهای مشابه، تبین فرصت‌های سرمایه گذاری تجار عراقی در منطقه آزاد پرویزخان و رفع مشکلات حقوقی بین تجار ۲ طرف تأکید شد.
 
گفتنی است، صحرایی اخیراً در سفری سه روزه به استان‌های مختلف اقلیم کردستان عراق موضوعات مختلفی از جمله، زمینه ارتقا و تسهیل تجارت و ترانزیت کالا را پیگیری کرده بود که با مصوبات گره‌گشایی همراه بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار