مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

عدم رضایت مردم کردستان از کیفیت نان/نظارت‌ها بیشتر می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: مردم استان از کیفیت نان رضایت ندارند و باید در راستای رفع این مهم تلاش کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ 14 September 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از مهر، حسین رحیمیان صبح شنبه در جریان بازدید از کارخانه آرد فجر سنندج اظهار کرد: با هدف نظارت بر روند تولید و عرضه آرد، کارگروهی در همین راستا تشکیل شد.

وی به عدم رضایت مردم از کیفیت نان اشاره کرد و گفت: متأسفانه مردم این استان از کیفیت نان رضایت ندارند و همین مهم به نارضایتی مردم تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: مردم عامل کیفیت پایین تولید نان را خبازان می‌دانند و به این مهم انتقاد دارند و در همین راستا باید نظارت‌ها بر روند عرضه آرد و فعالیت خبازی‌های استان کردستان افزایش پیدا کند.

رحیمیان گفت: با نظارت بیشتری که توسط کارگروه تشکیل شده صورت می‌پذیرد انتظار می‌رود شاهد ارتقا کیفیت تولید نان در استان کردستان باشیم.

کیفیت گندم در کردستان پایین رو به متوسط است

وی به اهمیت تأمین گندم با کیفیت اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای تولید نان با کیفیت لازم است گندم با کیفیت تحویل کارخانه‌های آرد شود و طبق بررسی‌های صورت گرفته متأسفانه کیفیت گندم در استان کردستان متوسط و رو به پایین است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان عنوان کرد: با توجه به کیفیت پایین گندم استان لازم است تا این گندم‌ها با گندم بهتر مخلوط شده و آرد با کیفیت تری تولید شود.

رحیمیان خاطر نشان کرد: بازرسی‌های لازم به صورت مداوم ادامه پیدا خواهد کرد و از واحد‌های تولید آرد در سطح استان بازرسی مستمر صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار