۲ چالش مهم نماینده کرمانشاه برای حضور در «لیگ دسته اول» فوتبال بانوان

سرمربی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه، نبود اسپانسر و نداشتن فضایی برای تمرین را، دو چالش مهم پیش روی این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 14 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، فاطمه مرادی با اشاره به راهیابی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان، اظهارکرد: سال گذشته با رایزنی‌های هیات فوتبال استان، تیم ما توانست سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور را کسب کند. 

وی افزود: رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال طی سالجاری با حضور ۱۸ تیم در قالب شش گروه در چند مرحله برگزار شد که تیم ما با عملکردی درخشان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد. 

سرمربی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه افزود: تیم ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی، با  دست خالی، سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را متحمل شد و در نهایت توانستیم پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم، مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را بدست آوریم.

وی در خصوص برنامه این تیم برای شرکت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور گفت:یکی از مهمترین چالش‌های ما برای حضور در این رقابت‌ها، نبود اسپانسر است، هرچند که ما در رقابت‌های لیگ دسته دوم  با دست خالی توانستیم پیش برویم، اما برای رقابت‌های لیگ دسته اول هزینه‌ها به تبع بسیار بالاتر خواهد رفت و امکانپذیر نیست که بخواهیم بدون حمایت اسپانسر پیش برویم. 

وی افزود: در همین راستا با شهرداری کرمانشاه رایزنی‌هایی داشته‌ایم و آنها نیز قول‌هایی به ما داده‌اند که در لیگ، حامی تیم باشند. 

وی خاطرنشان کرد: پس از راهیابی تیم کوهستان تکنیک به رقابت‌های لیگ دسته اول، چند استان خواهان خرید امتیاز این تیم شده‌اند که ما باتوجه به اینکه قول‌هایی برای حمایت مالی گرفته‌ایم، فعلا قصد فروش آن را نداریم. 

 مرادی در خصوص زمان برگزاری این رقابت‌ها، گفت: هنوز فدراسیون زمان دقیق شروع این رقابت‌ها را اعلام نکرده، اما احتمالا در آبان ماه برگزار شود. 

سرمربی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه با بیان اینکه تمام بازیکنان این تیم بومی استان هستند، افزود: میانگین سنی بازیکنان ما حدود ۲۵ سال است و از ۲۰ بازیکن ۱۷ نفر آنها از شهرستان کرمانشاه هستند. 

مرادی در ادامه در خصوص تمرینات آماده‌سازی تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول هم گفت: متاسفانه هنوز محل برگزاری تمرینات تیم ما مشخص نیست، برای همین تمرینات را متوقف کرده‌ایم. 

وی افزود: تمام زمین‌های چمن کرمانشاه از طریق ماده ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده و اگر بخواهیم در زمین اجاره‌ای تمرین کنیم برای هر جلسه تمرین باید حدود دو میلیون تومان پرداخت کنیم که هزینه سنگینی است و از توان باشگاه خارج است. 

سرمربی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان خواست تا زمینه‌ای را فراهم کنند که این تیم بتواند در یکی از زمین‌های چمن به صورت رایگان تمرین کند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار