کرمانشاه خُنک می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش چهار تا پنج درجه‌ای حداکثر دمای هوا در نقاط مختلف استان طی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 14 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، علی محمد زورآوند با اشاره به کاهش دمای هوا در هفته جاری، گفت: با توجه به ریزش هوای سردی که از عرض‌های شمالی داریم طی هفته جاری کاهش محسوس دمای هوا را در نقاط مختلف استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روند کاهشی دمای هوا به تدریج تا پنجشنبه (۲۹ شهریور) ادامه دارد، افزود: طی این مدت در نواحی مختلف استان کاهش چهار تا پنج درجه‌ای حداکثر دمای هوا را خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه حداکثر دمای هوای شهر کرمانشاه که روز گذشته (۲۳ شهریور) ۳۶ درجه سلسیوس بود طی روزهای آتی تا ۳۱ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت. دمای نواحی گرمسیر استان نیز به ۳۷ تا ۳۸ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: با توجه به روند کاهشی دما، کرمانشاه عملا با گرمای تابستانه خداحافظی می‌کند و به تدریج وارد دمای پاییز می‌شویم.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه همچنین از عبور موج کوتاه و کم رطوبت از جو استان طی امروز (۲۴ شهریور) نیز خبر داد که اگرچه بارش قابل توجهی برای آن پیش‌بینی نمی‌شود اما احتمال ایجاد رگبار موقت و پراکنده برای برخی نقاط شمال استان کرمانشاه را به همراه دارد.

زورآوند خاطرنشان کرد: با عبور این موج، از فردا تا اواخر هفته وزش باد و رشد ابر در نواحی مختلف استان را انتظار داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار