مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ کشور:

عملیات بازی‌دراز از جمله عملیات مهم دوران دفاع مقدس است

مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: عملیات بازی‌دراز یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 14 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد بیدقیان در حاشیه بازدید کاروان راهیان نور فرزندان شاهد استان تهران از یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان سرپل‌ذهاب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز توفیق شد که به همراه جمعی از فرزندان شهدا در منطقه عملیاتی بازی‌دراز حضور یافته و از این ارتفاعات بازدید به عمل آوریم.
 
وی افزود: عملیات بازی‌دراز یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس است که رزمندگان سپاه اسلام با سختی و مشقت بسیار و با ایثار، مقاومت، شجاعت و جان‌فشانی توانستند این ارتفاعات را از تسخیر دشمن درآورند و پیروزی در این عملیات نقش مهمی در پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام داشته است.
 
مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: بازدید ما از مناطق عملیاتی غرب کشور معطوف به بانه و سقز بوده است و امسال برای اولین بار به غرب استان کرمانشاه آمدیم و از ارتفاعات سرافراز بازی‌دراز و سایر یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کردیم.
 
وی در ادامه گفت: نسل جوان و نوجوان امروزی جبهه و جنگ را ندیده پس لازم است با برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یافته و با فرهنگ جبهه، ایثار، مقاومت و شهادت و با سیره شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.
 
این مقام مسئول در پایان بیان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک و مقدس شهداست و نسل جوان و نوجوان کشور با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی با روزهای جنگ بیشتر قدر امنیت و آرامش امروز کشور را خواهند دانست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار