جزئیات استخدام تامین اجتماعی خراسان‌شمالی؛ ۳۰ نفر جذب می‌شوند

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:‌ امسال ۳۰ نفر نیروی جدید به حوزه درمان این سازمان در استان افزوده می شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ 05 September 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا، سعید صدرمنش اظهار کرد: ۳۰ ردیف تشکیلاتی جدید شامل پزشکان متخصص و عمومی و کارشناسان پرستار، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی و سایر حوزه ها است که در آزمونی که تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد جذب می شوند.
 
وی افزود: همچنین در آزمونی که ۳۱ فروردین امسال نیز برگزار شد، ۴۷ نفر جهت خدمت در مراکز درمانی استان جذب و مراحل بکارگیری آنها آغاز شده است.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: استان خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد و حدود ۳۷۰ هزار نفر از این جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که ۳۷ درصد جامعه را تشکیل می دهند.
 
وی تصریح کرد: این مدیریت در حوزه درمان مستقیم با یک بیمارستان ملکی ۱۱۸ تختخوابی در مرکز استان، ۲ درمانگاه تخصصی در شهرستان های شیروان و اسفراین و یک درمانگاه عمومی در گرمه و جاجرم به بیمه شدگان ارائه خدمت می کند .
 
صدرمنش کمبود نیروی انسانی را یکی از چالش های حوزه درمان عنوان کرد و گفت: با افزایش فضای فیزیکی درمانگاه تخصصی بیمارستان و حجم بالای مراجعین که روزانه به حدود بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر می رسد طی درخواستی که از ستاد مرکزی جهت افزایش نیرو و ارتقای چارت تشکیلاتی انجام شد، بازدیدی از سوی کارشناسان سازمان از این مراکز به عمل آمد که پس از بررسی های نهایی مجوز جذب ۳۰ ردیف تشکیلاتی صادر شد.
 
وی گفت:‌ در چند سال اخیر تحول بزرگی در این سازمان استان انجام گرفته و ماهانه ۱۰۱ هزار نفر از بیمه شدگان رایگان بستری و درمان می شوند.
 
صدر منش افزود: اکنون ضریب اشتغال بیمارستان تامین اجتماعی ثامن الائمه (ع) در بجنورد ۷۵ درصد است در حالی که این ضریب در سه سال گذشته ۴۸ درصد بود.
 
حدود ۳۷۰ هزار نفر از شهروندان خراسان شمالی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند.
 
خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار