جابجایی بیش از ۸۰۰۰ زائر رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از جابجایی ۸۸۶۲ زائر رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ 01 September 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایسنا، سعید سبحانی معاون گفت: ۴۳۴ دستگاه انواع ناوگان عمومی از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران ایام پایانی صفر (۱۰ شهریور) به مشهد مقدس، ۸۸۶۲ زائر را از استان جابجا کردند.
 
 وی افزود: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون شهری، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، بازدید از نمازخانه‌های بین راهی و ایمن سازی مسیر زائران پیاده رضوی از جمله اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران رضوی انجام شده است.
این مسئول اظهارکرد: جابجایی زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی قبل از اجرای طرح نیز انجام شده و تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.
 
سبحانی اضافه کرد: از تمامی ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافری برای خدمات رسانی بهتر به زائران حرم رضوی و سفری ایمن استفاده شده است.
 
علاوه بر زائرانی که با سیستم‌های حمل و نقل عمومی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر کرده اند بیش از ۱۳ هزار زائر نیز با پای پیاده از این استان راهی حرم رضوی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار