تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص و ابلاغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نهایی شدن پروژه راه آهن اردبیل- میانه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ 05 September 2024
به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از مهر، داود شایقی اظهار کرد: پروژه ریلی اردبیل مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در نیمه اول امسال تمام تلاش و پیگیری‌ها را با دستور استاندار اردبیل و همراهی نمایندگان مجلس برای جذب ۶۰۰ میلیارد تومان انجام دادیم تا سازمان برنامه و بودجه مجاب به ابلاغ این اعتبار شود.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: در سال‌های اخیر پروژه ریلی، توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل سدها و پروژه‌های آبرسانی و طرح زیرساختی گاز و برق مورد توجه و تمرکز مسئولان استانی قرار گرفت تا اکثر این طرح‌ها تکمیل یا در مرحله بهره برداری قرار گیرد.
 
شایقی ادامه داد: در چند سال اخیر سازمان برنامه و بودجه از ردیف‌های ملی به پروژه‌های مهم و زیربنایی استان منابع مورد نیاز را تزریق کرده که قطعاً در دولت چهاردهم این روند شتاب بیشتری می‌گیرد.
 
وی گفت: به زودی با تکمیل عملیات زیرسازی و روسازی این طرح عظیم ریلی به بهره برداری خواهد رسید.
 
رشد تولید و ثبات اقتصادی رویکرد برنامه و بودجه در دولت چهاردهم
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: دولت چهاردهم بر رشد تولید و ثبات اقتصادی تاکید دارد و سازمان برنامه و بودجه در این زمینه اهتمامی جدی خواهد داشت.
 
شایقی اظهار کرد: رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه هدف گذاری جدید را با نگاه توسعه متوازن استان‌ها و تقویت جبهه تولید با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ابلاغ کرده و ما نیز این رویکرد را دنبال می‌کنیم.
 
وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه به ویژه در حوزه رشد اقتصادی، کمک به رونق تولید و تسهیل فضای کسب و کار را از سیاست‌های کاری سازمان برنامه و بودجه در دولت چهاردهم برشمرد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل و همه این حوزه‌های هدف‌گذاری ما رسیدن به شاخص مطلوب رشد اقتصادی، افزایش سرانه درآمدی مردم و بهبود معیشت مردم با اشتغال و کارآفرینی مستمر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار