معاون استاندار اردبیل: سهمیه صرفه‌جویی‌شده برق در داخل استان استفاده شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به شدت گرمای هوا و اهمیت صرفه‌جویی بیش از پیش در مصرف برق، خواستار استفاده سهمیه صرفه‌جویی‌شده برق در داخل استان شد و گفت: لازم است دستگاه مربوط برنامه مشخصی درباره خاموشی‌ها ارائه دهد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 15 August 2024

به گزارش «تابناک اردبیل» از استانداری، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست مدیریت بحران استان اظهار کرد: با توجه به خاموشی‌های صورت گرفته و منابع انرژی صرفه‌جویی شده از این محل، لازم است سهمیه اختصاص‌یافته به استان و منابع صرفه‌جویی‌شده در داخل استان مصرف شود تا از خاموشی مراکز مهم تولیدی جلوگیری شود.

وی با اشاره به شدت گرمای هوا و اهمیت صرفه‌جویی بیش از پیش در مصرف برق، افزود: باید دستگاه مربوط برنامه مشخصی درباره خاموشی‌ها ارائه دهد و وضعیت موجود طوری مدیریت شود که آسیبی به حوزه خدمات‌رسانی به مردم وارد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به طرح‌های داوطلب بخش خصوصی برای تولید برق و جلب مشارکت آنها، ادامه داد: باید با حذف بروکراسی‌های زائد در این راستا از طرف وزارت نیرو و دستگاه مربوط، زمینه بهتر تولید برق با اجرای نیروگاه‌های بادی و خورشیدی فراهم شود.

میرجعفریان بیان کرد: اگر برنامه‌ریزی و مدیریت درست در زمینه توزیع برق انجام نشود، بخش تولید و خدمات مختل می‌شود که متضرر شدن بخش تولید موجب افزایش قیمت کالا و خدمات خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار