پارک پردیسان تحولی در حوزه گردشگری و تفریحی همدان

شهردار همدان در بازدید روز چهارشنبه خود از سطح منطقه سه روند اجرای پروژه‌ها، مسائل و مشکلات منطقه را بررسی و مواردی را تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 05 September 2024

شهردار همدان در بازدید روز چهارشنبه خود از سطح منطقه سه روند اجرای پروژه‌ها، مسائل و مشکلات منطقه را بررسی و مواردی را تاکید کرد.

 
به گزارش تابناک همدان؛ در این بازدید معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری، رئیس حوزه شهردار، مدیر شهرداری منطقه سهو دیگر مدیران شهری حضور داشتند و آقای حسینی شهردار همدان را همراهی می‌کردند.

شهردار همدان با بیان اینکه خوشبختانه اکثر پروژه‌های عمرانی سطح منطقه سه فعال هستند گفت: برخی از این پروژه‌ها بسیار اثرگذار بوده و می‌تواند تحولی را در شهر ایجاد کند.

دکتر حسینی پروژه سرمایه‌گذاری پارک موج‌های آبی در بلوار امام خمینی (ره) را بسیار ارزشمند دانست و افزود: کاری که در این پروژه انجام می‌شود در آینده شهر همدان به ویژه در حوزه گردشگری و افزایش نشاط و سلامتی شهروندان اثرگذار است.

وی با اشاره به احداث باشگاه سوارکاری کودکان و زمین بازی پینت بال در مجموعه پارک ۳۶ هکتاری پردیسان که به منظور تفریح، سرگرمی، شادی و نشاط شهروندان در حال اجرا است گفت: به منظور توسعه گردشگری تاکید بر ایجاد کمپ گردشگری این منطقه را داریم که توصیه‌هایی شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کار‌های خوبی در مجموعه پردیسان در حال اجراست افزود: پروژه‌های سطح منطقه سه همدان رضایت‌بخش بوده است.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان نیز ضمن قدردانی از حضور شهردار همدان در سطح منطقه سه و بازدید از ۱۲ پروژه این منطقه از شهر همدان گفت: امروز بازدید از طرح توسعه ساختمان اداری منطقه سه شهرداری همدان، ترمیم و مرمت جداره کوچه همه کسی در خیابان شهدا و بازسازی پارک بزرگ شهرک مدنی را داشتیم.

فیضی‌منش با اشاره به پروژه پارک موج‌های آبی خاطرنشان کرد: احداث زمین بازی پینت بال و باشگاه سوارکاری کودکان پردیسان از جمله پروژه‌های مهم در این پارک است.

وی بیان کرد: امروز همچنین از احداث مجموعه ورزشی شهید بشیری، سرویس بهداشتی میدان امام حسین (ع) در بلوار شهید حاجی بابایی، اجرای طرح آسانسور پل عابرپیاده ورودی مجیدآباد، اصلاح، پوشش و دیوارکشی رودخانه قدر شمالی (منطقه خضر)، پروژه مجتمع خدمات رفاهی الماس غرب و نمازخانه بوستان شهروند، بلوار شهید سردار حسین همدانی بازدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار