پیام_تسلیت سردار طلایی نیک در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فاضل همدانی

معاون توسعه و برنامه‌ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فاضل همدانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 03 September 2024

به گزارش تابناک همدان، معاون توسعه و برنامه‌ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فاضل همدانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سردار طلایی‌نیک به خانواده زنده‌یاد حجازی بدین شرح است: 

#پیام_تسلیت سردار طلایی نیک در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فاضل همدانی

"انا لله و انا الیه راجعون"

همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام مجتبی (ع)، حجت الاسلام والمسلمین علی فاضل مثبت همدانی نماینده ادوار دوم و سوم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با تحمل دوره بیماری به لقاالله پیوست.

این فقید سعید عمر شریف خود را وقف تلاش‌های دینی، علمی و نیز نقش آفرینی در عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، سیاسی و خدمت به اسلام، انقلاب، نظام و مردم با رویکرد و عملکرد ارزشی و انقلابی بویژه در حوزه علمیه، قوه مقننه و وزارت جهاد کشاورزی کرد.

از محضر خداوند متعال مسالت داریم سفر اُخروی این روحانی گرامی از دنیای فانی به جهان باقی همزمان با ایام سوگواری آل الله توام با رحمت و مغفرت واسعه الهی و مشمول عنایات اهل بیت (ع) باشد.
درگذشت این شخصیت عالم و ولائی را به خانواده و بستگان مکرم، جامعه روحانیت و مردم متدین شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ و دوستان و علاقه‌مندان ایشان در قم، تهران و استان همدان تسلیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک
معاون برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار