بیش از ۱۰۰ هزار تردد خودرویی در راههای خلخال ثبت شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: طی سه روز گذشته ۱۰۷ هزار و ۶۸۲ خودرو از مسیرهای ارتباطی خلخال وارد این شهرستان شده و یا از آن خارج شدند.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴ 04 September 2024
به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از ایرنا، عباس حقی افزود: سامانه های ترددشمار از اولین ساعات روز شنبه مورخ ۱۰ شهریور تا هشت صبح روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه سال جاری ۱۰۷ هزار و ۶۸۱ تردد در راههای خلخال ثبت کردند.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال اضافه کرد: خودروهای ورودی و یا خروجی از این شهرستان از مسیرهای خلخال _ آسالم، خلخال _ پونل، خلخال _ سه راهی فیروزآباد و جاده خلخال_ کوثر مسافرت کرده‌اند که این آمار ورودی و خروجی خودروها به شهرستان بی‌سابقه است.
 
وی با بیان اینکه با افزایش تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی احتمال وقوع حوادث رانندگی نیز افزایش یافته است،به رانندگان و مسافران توصیه کرد مقررات راهنمایی و رانندگی رانندگی را رعایت کنند.
 
حقی اظهار کرد: لازم است رانندگان سرعت مطمئنه، فواصل ایمن و عدم شتاب و عجله در رانندگی را که توصیه همیشگی راهداری و پلیس راه است، مد نظر داشته باشند.
 
براساس این گزارش با وجود افزایش بی‌سابقه تردد گردشگران به شهرستان خلخال همچنان وضعیت راه‌های خلخال به استان گیلان از جمله مسیرهای ارتباطی گردشگری خلخال به اسالم و خلخال به پونل نامناسب بوده و سطح ناهموار جاده فقدان خط کشی راه مشکلات زیادی برای رانندگان خودروهای عبوری از این مسیرها به خصوص در زمان مه آلودگی هوا فراهم می‌سازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار