آغاز سال تحصیلی جدید در یزد با همکاری گسترده و برنامه‌های فرهنگی متنوع

استاندار یزد از آغاز سال تحصیلی جدید در استان با فضایی پر از شور و نشاط خبر داد و بر ضرورت همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها برای تحقق این هدف تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴ 03 September 2024

به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد، مهران فاطمی، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بر اهمیت آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری گسترده مردم و مسئولان تأکید کرد و آن را فرصتی طلایی برای تقویت اعتماد و امید در جامعه دانست. وی با اشاره به همزمانی این رویداد با ماه ربیع‌الاول و هفته دفاع مقدس، خواستار تدارک برنامه‌های فرهنگی متناسب در مدارس شد و افزود که حضور و همکاری همه ادارات و نهادها در اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس ضروری است.

فاطمی همچنین از مسئولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست تا با جدیت پیگیری تکمیل و تجهیز واحدهای نیمه‌تمام را در دستور کار قرار دهند. وی بر نقش حیاتی صنایع در ساخت مدارس نیز تأکید کرد و خواستار اجرای دقیق تفاهم‌نامه‌های گذشته در این زمینه شد.

رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، نیز در این نشست اعلام کرد که آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) خواهد بود و برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای برای ایجاد شور و نشاط در مدارس برنامه‌ریزی شده است. استان یزد با ۲۸۰ هزار دانش‌آموز و ۱۷۰۰ واحد آموزشی آماده استقبال از سال تحصیلی جدید می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار