تجهیز مرکز سلامت کافی‌آباد با مشارکت بخش خصوصی

در اقدامی خداپسندانه و با حمایت مالی یکی از شرکت‌های تولیدی، مرکز خدمات جامع سلامت روستای کافی‌آباد به تجهیزات پزشکی پیشرفته مجهز شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ 03 September 2024

به گزارش تابناک یزد، این شرکت تولیدی با اختصاص بودجه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه نوار قلب (ECG)، اتوکلاو و اکسیژن‌ساز را برای این مرکز درمانی تهیه و تأمین کرده است. این اقدام در جهت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان منطقه صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام غالبی، امام جمعه بخش خضرآباد، ضمن قدردانی از این حرکت ارزشمند، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستاهایی که جمعیت غالب آن‌ها را سالمندان تشکیل می‌دهند را مصداقی از باقیات‌الصالحات دانست. وی همچنین از مسئولان شهرستان اشکذر درخواست کرد تا توجه و حمایت بیشتری را به توسعه و بهبود وضعیت این مناطق معطوف کنند.

گفتنی است، مرکز خدمات جامع سلامت روستای کافی‌آباد که در ۴۵ کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده است، به صورت شبانه‌روزی به ۲۴ روستای بخش خضرآباد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد. تجهیز این مرکز به امکانات جدید، گامی مؤثر در بهبود سلامت و رفاه جامعه محلی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار