افتتاح پروژه های ورزشی در دشت ورامین

آیین افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و فرهنگی ورزشی بمناسبت ایام هفته دولت در دشت ورامین انجام شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ 01 September 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، روز یکشنبه در ادامه برنامه‌ های ایام هفته دولت آئین بازگشایی استخر مجموعه ورزشی علی ابن ابیطالب با حضور امام جمعه شهرستان پاکدشت، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش ، فرماندار پاکدشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش، بخشداران بخش مرکزی و شریف آباد، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد و دیگر مسئولان برگزار شد.

افتتاح پروژه های ورزشی در دشت ورامین

استخر مجموعه ورزشی علی ابن ابیطالب با تلاش ها و پیگیری های اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت پس از تعمیرات، بازسازی و بروزرسانی فنی با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح و کلنگ زنی ۳پروژه بمناسبت هفته دولت در روستای صالح آباد شهرستان قرچک

افتتاح پروژه های ورزشی در دشت ورامین

آیین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی و پارک شهید عصارلو و کلنگ زنی ساختمان چند منظوره روستای صالح آباد قرچک با حضور فخاری فرماندار،حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، طهماسیان فرمانده انتظامی شهرستان، قیصرپناه و آریانی معاونین فرمانداری، خرمی شریف شهردار، رستمی بخشدار، علی خانیان رئیس بنیاد مسکن شهرستان، داودی رئیس اداره ثبت اسناد، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستای صالح آباد، مجموعا با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال بمناسبت هفته دولت برگزار شد.

افتتاح پروژه های ورزشی در دشت ورامین

افتتاح باشگاه ورزشی در شهرستان پیشوا

افتتاح پروژه های ورزشی در دشت ورامین

همزمان با هفته دولت افتتاح باشگاه ورزشی ضربان در شهرک خورشید هشتم شهرستان پیشوا با حضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، ترابی رییس اداره ورزش و جوانان و مسئولین شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و به منظور رفاه حال شهروندان تجهیز و در هفته دولت به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های ورزشی در دشت ورامین

تاجیک نوری با اشاره به طرح پهلوان پروری اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیتی منطقه انتظار است مدیران و مربیان باشگاه هاعلاوه بر فعالیت در حوزه قهرمانی به موضوع پهلوانی و اخلاق مداری توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیس شورای ورزش شهرستان پیشوا ضمن تقدیر از اقدامات اداره ورزش وجوانان در راستای حمایت از بخش خصوصی و ساماندهی باشگاهها افزود: در گذشته به امر نظارت بر فعالیت اماکن و مربیان توجه جدی نمی شد و باشگاه داری دچار بی نظمی بود و حمایتی هم از سرمایه گذاران انجام نمی گرفت اما امروز شاهدیم قبل از تاسیس و افتتاح یک مکان ورزشی ابتدا آموزش لازم صورت گرفته و مجوز فعالیت در مدت زمان کوتاهی صادر می‌شود که نتیجه این اقدامات کنترل آموزش و یکپارچه سازی باشگاه ها شده است.

وی افزود: رئیس جمهور شهیدمان آیت‌الله رئیسی در حوزه افزایش سرانه های ورزشی و تکمیل طرح های نیمه تمام که بعضا دو دهه از کلنگ آن ها گذشته و بلا تکلیف مانده بود توجه ویژه ای داشت چرا که اعتقاد ایشان بر آن بود ورزش عامل بازدارنده مهمی در بروز جرم ها و معضلات اجتماعی است.

وی در پایان ضمن تبریک افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی در المپیک و پارالمپیک افزود: از همه ورزشکاران و شهروندان درخواست دارم غرور ملی را حفظ کنند و با انسجام و اتحاد و با ایستادن بر بلندای قله های پیروزی در میادین ورزشی دل مردم را شاد و دشمن را مایوس نمایند.

دشت ورامین در جنوب شرق استان تهران است که بین دامنه‌های کوهستان البرز و نمکزارهای دشت کویر واقع شده‌ است و مساحت آن حدود ۱۳۰۰ کیلومترمربّع است و در تقسیمات سیاسی کشور، این دشت شامل شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار