زورگیر مغازه های شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک زورگیر که با مراجعه به مغازه های شهرری با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ 15 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی رکز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در مرداد ماه ۱۴۰۳ در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت مغازه به عنف در محدوده "شهرری"، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را در محدوده "شهرری" شناسایی کردند که پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری روز گذشته با حضور در مخفیگاه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی وی را دستگیر به کلانتری منتقل نمودند.

طرهانی گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۰ ساله علیرغم انکار های اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس ضمن اقرار به بزه ارتکابی به چهار فقره سرق به عنف دیگر اعتراف کرد که برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

وی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می نمایند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنند.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار